2017. július 5., szerda

Új demokratikus szellemiség



- Miért lőtted le?
- Nem volt elég demokratikus.
- Azért kellett lelőni?
- Ne csinálj nagy ügyet belőle. Aki ilyen magas dimenziós, mint Én, tök másképp látja ezt.
- Te hogy látod ezt?
- Áthelyeztem a tudatát egy másik valóságba.
- Milyenbe?
- Ahol már elég demokratikus.
- De mi volt vele a baj?
- Akadékoskodott.
- Ez a demokrácia lényege, nem? Az ellenvélemény.
- Jó, de ezekre nem tudtam mit mondani. Ezért inkább lelőttem.
- De mit fognak szólni a többiek?
- Nem fogják megtudni. Remélem nem akarsz Te is dimenzióutazni...
- Nem, nem. Egyelőre tök jó ez itt még.
- Beszédem hol van?
- Még van 5 perc.
- Jó, nem akarok akkor kapkodni.
- Itt több van. Melyik a mai?
- A demokratikus szellemiség fennmaradása korunk viharos válságaiban.
- Itt van.
- Akkor jó. Az asztalfoglalás is rendben?
- Igen, közvetlenül a beszéd után lesz a békedíjasokkal.
- Már éhes vagyok, remélem nem korog majd a gyomrom beszéd közben.
- Van pogácsa.
- Akkor jó!
- A miniszterelnökkel a találkozót mikorra tegyem?
- Nincs kedvem ma ahhoz a faszhoz. Legközelebb normálisabb embert választok, akivel legalább borozni lehet. Holnapután jöjjön be az irodámba este 6-ra, de el ne késsen, mert a golfos haverjaimmal sörözöm és az nem várhat.
- A hullával mi legyen?
- Tüntessétek el innen.
- Úgy lesz.
- Na ezt szeretem ebben a demokráciában. Ezt a szabadságot!