2017. július 5., szerda

Isten vagyok nem? Teremtettem!



- Mit kifogásolnak ezek?
- Azt állítják, nem is ismernek Téged.
- Persze, hogy nem ismernek, mert ezek munkások. Én meg a tulaj vagyok.
- Igen, hallottam. De ezt itt nagyon vitatják.
- Téged érdekelnek ennyire a bennszülöttek?
- Ebben meg igazad van.
- Akkor itt is elfogadjátok az ÉlményParkot?
- Mivel jár?
- Semmivel. Jobban fogjátok érteni a világot és rendszer lesz a tudati belépésetekben. Tanítani tud.
- Cak ennyi?
- Nem, gyógyítani is tud. Kalandokat lehet benne átélni. Mi inkább kutatás-fejlesztésre használjuk. De ez a dolgunk, nem? Hogy még jobb legyen.
- Mi ebben Neked a jó?
- Hogy sokan lesztek, akik használjátok.
- Hú, ez eddig rizikós volt!
- Tudom, most már elfogadottá is válhat, mert nem engedi a jogosulatlan szinteket és használatot.
- Rendben, mi a neve?
- ÉlményPark holo-platform.
- Ez jó. De ezekkel mi legyen? Itt hangoskodnak, hogy ez az ő tőkéjükből van.
- Tudod, mi az a tőke?
- Én nem.
- Figyelj, ezek őslakosok. Most érdekel Téged az őslakosok élete?
- Engem egyáltalán nem.
- Akkor mit folysz ebbe bele?
- Igazad van. De mivel igazolod a létezésed?
- Látod ezt itt, benne a munkásokkal?
- Igen.
- Na ezt itt mind Én teremtettem. Tehát isten vagyok, nem?
- Ebben teljesen igazad van, itt a Pecsét!