2017. július 5., szerda

Az új tulajdonos




- Hogyan értelmezed a kialakult helyzetet?
- Mintha megvettem volna az erdőt, ahol a törzsetek él.
- Értem. Mik a terveid?
- Nincsenek terveim. Igazából meghagynám a dolgokat a természetes folyamatukban.
- Ez mit jelent?
- Biztosan meg kívánom tartani az élőhelyeiteket.
- Ne haragudj, de te is itt élsz.
- De csak emberként. A lélek és a szellem ennél jóval tágabb, nem beszélve a tudatról. Ti meg csak a testtel foglalkoztok.
- Szóval minden marad így?
- Remélem.
- Gondolom a változás azért eléri valahogy ezt a világot. Mi lesz a régi rend embereivel, a politikusokkal, vállalkozókkal, gengszterekkel, celebekkel, papokkal, kurvákkal...?
- A vadállomány cserélődni fog, új bikák jelennek meg, akik már egy új minőséget képviselnek és ez fokozatosan történik, hogy az élőhelyek ne kerüljenek veszélybe. A háziasított (felemelt) állatok és a maguktól emelkedettek, azaz a háziállatok státusza is változatlan marad egy időre biztosan.
- Tehát akkor minden marad így?
- Eleinte. Tényleg nem értem ezt a pánikot, amikor tisztán látszik az eltökéltségem és a szándékaim komolysága.
- Ha olyan hangok merülnének fel, amik szerint te elárultad a fajodat és a bolygódat, azok mennyiben állják meg a helyüket?
- Pont hogy így mentettem meg, hogy privatizáltam ezeket a dimenziókat. Mivel én lettem a tulajdonos, ez a birtok biztosan háborítatlan marad. Persze betörhetnek vadorzók, meg fakitermelők, ám az új biztonsági rendszer telepítése után ezek alábbhagynak majd.
- Hogy privatizáltad ezeket a dimenziókat? Fönn nincs magántulajdon.
- Jó dumám volt és nem tudtam, hogy fogalmuk sincs miről beszélek. De mindenre rábólintottak, ugyanis mint utóbb kiderült, náluk nagyon ciki valamit nem érteni.
- De ezeknek nincs rációjuk.
- Igen, ezt én se fogtam fel elsőre, hogy még ész nélkül is ciki valamit nem érteni. Aztán rájöttem, hogy itt inkább az önérzettel kapcsolatos olyan dolgok lehetnek a háttérben, amik bonyolult szövevényei alkotják az ottani fontosságot. Így sok más dologra is igent mondtak, de nem fognak csalódni, mert minőségi a változás. Legalább megenyhülnek a magánszektor iránt, ahogy látják, hogy itt minden jól működik.
- Hogyan?
- Piaci alapon.
- Milyen dolgokra mondtak még igent?
- Gondolkoztam, mi lehet az, ha csak egy dologra van még lehetőségem. Tudod ugye, hogy a világ holografikus?
- Igen, hallottam erről.
- Nos fejlett demokrataként az szóba sem jöhetett, hogy azt kérjem, ti kerüljetek a tulajdonomba. Nem vagyok rabszolgatartó. Így olyan dolgot kellett kérnem, amivel azért tovább tudok haladni a saját dolgaimban is és nem akadályozhat az alacsony látószögetek által kiváltott oktondi reakció.
- Milyen reakcióra gondolsz?
- Sajnos ennek nemes célját csak később, jópár látószög emelkedés után lehet meglátni. Addig sajnos sokan birkaként viselkednek, ahogy az első megértés fényt gyújt az összefüggések új tengerében. Higgyétek el, ez a létező legjobb megoldás.
- Neked?
- Ó, én áldozatos feladatokat végzek és sok a munkám. Hozzám képest nektek arany életetek van! Ezért sem foglalkozom sokat azokkal a hangokkal, amik egyet fújnak, gazdáik pedig olyan büszke emberek, akiknél még nem jöttem arra rá, hogy mire büszkék.
- Még nem árultad el, mi volt az az egy dolog, amit kértél, hogy ne kerüljünk a tulajdonodba.
- Igen, szóval ezt sem értették... akkor még, amikor erre igent mondtak. Szóval nem ti vagytok a tulajdonomban, hanem a holografikus vetítésetek médiajogai. A fizikai- és a fizikai kapcsolattal rendelkező álomtartományokban. E fölött már a Felettes Énem a kompetens.
- Mit jelent ez a médiajog?
- Semmit sem tehettek, ami nincs benne a médiaszerződésetekben. Mivel ez egy ingyenes szolgáltatás, amit szabad akaratodból veszel igénybe, sajnos nincs túl sok beleszólásod a médiaszerződésed részleteibe, de nyugodj meg, az apró betűs részben minden szabályozva van.
- Hol van ez az apró betűs rész?
- Minden ilyen kérdésre választ ad a gondolatban elérhető Személyes Ügyfélkapu.
- Mi ez a személyes ügyfélkapu?
- Dobtam a vallásos hangulatot a modern kor jegyében és magánvállalkozóként minőségi szolgáltatást végzek.
- Honnan jön az Energia?
- Létezik egy - számotokra elérhetetlen - szint, itt található az ÉlményPark Központi Energiabankja. Amit ti ismertek, azok a kereskedelmi energiabankok, ezek rendelkeznek templomokkal, mecsetekkel, stb., hisz ők fontosnak tartják a fizikai síkú képviseleteket, így jelentős irodahálózattal bírnak. Ugye én a költséghatékonyság szellemében eljárva csak webes képviseletet nyújtok, ügyfeleink a gondolatban elérhető informatikai rendszereinkkel kommunikálnak.
- Költséghatékonyság szellemében?
- Igen, láttam a költségminimalizálás és a profitmaximalizálás eredményességét a Tükörben. Ugyan mi lehetne annál költséghatékonyabb, mint az, ha a gondolataiddal tudod ezeket az ügyeket intézni?
- Te ezt miért találtad ki?
- Állítólag menekülöm kellett volna a vadak elől, ám én nem vagyok az a menekülős típus.