2017. július 5., szerda

A Teremtés



- Te hogy kerülsz ide?
- Földi emberek idegen lényekkel összefogtak és minden tudásukkal és erőforrásukkal megpróbáltak megölni. Amikor látták, hogy ez nem megy, Rám eresztettek egy olyan sugarat, ami minden olyan tudásomat kitörölt, ami a világommal kapcsolatos és itt találtam Magam.
- Ezt nem gondoltuk volna.
- Mit?
- Hogy ezt egy humanoid éri el.
- Miért?
- Mert a humanoidokról nem ilyen képünk van.
- Én nem vagyok átlagos humanoid és a bolygó, ahonnan származom, sem egy átlagos hely.
- Tudjuk már. Utólagos engedelmeddel szétnéztünk a világodban, ha már ide emelted a tudatpozíciód. Mivel az agyad továbbra is az Általad ismert világot vetíti, így lehetőségünk volt arra, hogy ezt megtegyük.
- Mire jutottatok?
- Nézd, Mi egy felemelkedett faj vagyunk és istenkutatásba kezdtünk. Létrehoztunk egy olyan környezetet, ahol megpróbáltuk szimulálni a világ keletkezését, ahogy Ti hívjátok, a Teremtést.
- Amit Én holo-installációnak nevezek.
- El tudod mondani röviden a saját verziód?
- Ahogy a tudatpozícióm elhagyta az általunk ismert Univerzum határát, az pont olyan lehetett, mint amikor az első űrhajóink elhagyták a bolygót és kiléptek a világűrbe. Mivel az agyam nem tudja értelmezni a Semmit, a hiányzó űrt megtöltötte Valamivel. Ez a Valami az általam ismert világom. Ám mivel Rajtam kívül más ember tudata nem képes ezt a Szintet elérni, egyedül maradtam. A fajunk sajátosságai közé tartozik az, hogy nem szeretünk egyedül lenni, ezért ki kellett találnom valamit, ami megteremti Számomra a 'társas lények' illúzióját. Majd pont úgy kezdtem istenkutatásba, ahogy Ti. Aztán kiderült, hogy ez egyenlő itt a halálkutatással. Mivel ezen a dimenziószinten már nincs olyan, hogy halál, arra jutottam, ha Én vagyok itt az egyetlen tudat, az Általam ismert határok között megtaláltam istent, azaz Saját Magamat.
- Erre jutottunk Mi is, csak teljesen másképp jutottunk erre a következtetésre.
- El tudod mondani röviden a saját verziód?
- Kételkedni kezdtünk abban, hogy minden a Kristályból keletkezett. Ezért anyagot sűrítettünk és alászálltunk, majd létrehoztunk abban egy szűz spirituális környezetet. Ez után mágiába kezdtünk és polarizáltuk a tudatfrekvenciáinkat, hogy az ismereteink ne befolyásolhassák az Eredményt. A mágia célja az volt, ha létezik isten, meg fog jelenni ebben a környezetben a fraktál természete miatt. Aztán vártunk és egyszer csak megjelentél Te.
- Azt akarod mondani, hogy a Ti kísérletetek szerint Én lennél isten?
- Egyelőre Te vagy az eredmény, ám mindenképp folytatni szeretnénk a Kísérletet. Mivel a kutatásunk eddigi állása szerint Te vagy isten, addig nem tehetjük, amíg engedélyt nem kapunk Tőled annak folytatására.
- Mivel hasonló kísérleteim vannak, nincs kifogásom ezzel szemben, ám azt tudnod kell, hogy az Én kutatásaim eddig állása szerint Te vagy az.
- Én?
- Igen, ugyanis Te vagy az a lény, akit annak definiálhatok.
- Ha tudod, hogy az általad holo-installációnak nevezett műveletet Te hajtottad végre, miből jutottál erre a következtetésre?
- A holo-installáció egy tudati művelet, amiben a Semmiből alkotunk Valamit. Ám ez csalóka, mert nem tettem mást, mint egy létező világot másoltam egy olyan környezetbe, ahol eddig nem volt semmi.
- Hogyan definiálod a Semmit?
- Ez a kérdés paradox, mert ha definiálni lehet, akkor az már valami.
- Miből gondolod, hogy én lennék isten?
- Isten egy mindenható lény, akinek a gondolatából keletkezett a világ.
- Ez egészen pontosan megfelel annak, amit Te csináltál.
- Ez igaz, ám a környezetet Te hoztad létre, amiben ezt megtettem és fogalmam sincs, hogyan. Ha fogalmam sincs hogyan, az Én nézőpontomból Te vagy az, aki létrehozta a világot, azaz azt a keretrendszert, amit a gondolatommal meg tudtam tölteni Tartalommal.
- Mit mondanak erről a vallásaitok és a tudományotok?
- Amit a vallásaink mondanak, az egy eltorzult hit, amit az érdek formált ilyenné. A tudomány pedig nem tesz mást, mint játékon belülről igyekszik meghatározni az azt működtető törvényszerűségeket, azaz a hologramban futó holo-operációs rendszer paramétereit vizsgálja.
- Akkor Te vagy az első, aki áttörte a hologram határait?
- Erre csak Te tudhatod a választ.
- Mi a véleményed istenről?
- Nincs rá bizonyíték, hogy létezik, ám arra sincs, hogy nem. Ha a hitem szerint kellene erre válaszolnom, az, aki létrehozta az Életet és a Halált. Én csak másoltam és fogalmam sincs, az élet hogyan került ide. Mi a Te véleményed istenről?
- Isten a mindent átható univerzális Energia, ami létrehozta az Értelmet. Hisz értelem nélkül fel sem ismered a körülötted lévő dolgokat, legyen az semmi vagy valami.
- Úgy gondolom, mindketten jócskán előbbre jutottunk, mint bárki a saját közegünkben, ám abban is egyetérthetünk, hogy csak bizonyos nézőpontból látszunk istennek, de egyikünk sem az. Az egyik természetközpontú nép szerint isten az a személytelen intelligencia, mely irányítja cselekedeteinket, mégis engedelmeskedik akaratunknak. Azaz olyan érzésem van, mintha isten pont ezt akarná, hogy Mi egymásra találjunk és folytassuk a kísérletet. Talán közösen.
- Most mit gondolsz istenről?
- Most arra gondolok, hogy ez egy anomália. Isten létrehozott két Nála értelmesebb lényt, hogy megismerje Önmagát általunk.
- Ha ez igaz, akkor ez egy anomália!
- Mi is létrehoztunk olyan teremtményeket, amiknek az a dolguk, hogy olyan dolgokat hajtsanak végre, amire mi képtelenek lennénk. Ezeket hívjuk gépeknek.
- Ezek a gépek mitől működnek?
- Energia kell hozzájuk, amit elektromos áramnak nevezünk, bár a kezdeti gépeket emberi erő hajtotta.
- Emberi erő?
- Igen.
- Hogyan alkottátok meg ezeket a gépeket?
- Intelligenciával és munkával.
- Azaz Értelem kellett hozzá?
- Igen. És persze energia.
- Mit tudsz a kristályokról?
- Hogy nagy kapacitású tárolók, amiket az elmével lehet programozni. A rezgéseik meghatározzák a világot.
- Minden kristályt elmével programoztok?
- Dehogy! Soknak sajt rezgésük van, amikkel gyógyítani is lehet.
- Ezek a kristályok hogyan keletkeztek?
- Az idő hozta létre az Anyagból. Mindegy, milyen fizikai vagy kémiai hatások következtében. Azaz természetes formában találkoztunk velük először, ám a technológiai fejlettségünk miatt már mi is képesek vagyunk előállítani.
- A semmiből?
- Nem. Az anyagból.
- Elképzelhetőnek tartod azt, hogy ilyet a semmiből is elő lehet állítani?
- Igen, ahogy a replikátortechnológiát feltaláljuk, azaz képesek leszünk energiából anyagot előállítani a kedvünk szerint.
- Most hol tartotok?
- Titkos kísérletek folynak, az eredményük nem publikus. A hétköznapi tudomány szintjén már a 3D nyomtatásnál tartunk, ám az még anyagból hoz létre anyagot.
- Úgy gondolom, érdemes ezen az úton továbbhaladnunk és nagyon örülök, hogy egy ilyen lénnyel hozott össze a sors.
- A sors?