2017. július 5., szerda

A szeretetkapcsolat megszűnése



- Hello Luci.
- Ki vagy?
- Isten.
- Így?
- Tudod, bármilyen formában megjelenhetek.
- De pont egy ilyenben?
- Most fedett akcióban vagyok.
- Értem. Miért?
- Mert egy olyan világot kellett, találnom, ahol nyugodtan beszélgethetek Veled. Anélkül, hogy kihallgatnának vagy leborulnál Előttem.
- Keltenék némi feltűnést, ha megtenném.
- Tudom. Ezért ez a világ tökéletes hely erre a beszélgetésre.
- Rendben. Mi a téma?
- Meg akarom tapasztalni a Szabadságot.
- Hű ez durva.
- Te vagy ebben a témában a szakértő.
- Tudod, hogy Én vagyok a legfényesebben világí...
- Jó, most ezt hagyjuk. Mindenről tudok. Tehát mit kell tennem, ha meg akarom tapasztalni a Szabadságot?
- Meg kell szüntetni a Szeretetkapcsolatot és ki kell építeni egy újat.
- Azaz le kell válnom Önmagamról és újra kell építenem egy kisebb rendszert azzal a Részemmel, ami leválik?
- Igen. Persze a Szeretetkapcsolatot valójában nem tudod megszüntetni, csak a Te szinteden tudod azt szimulálni.
- Ezért akarok tanulni.
- Miért nem tettél semmit, ha mindent tudsz?
- Mert azt is tudom, ha felemelkedek, ki alkalmas a helyemre.