2017. július 5., szerda

Zéró Pont Energia



- Akkor elküldhetem Önhöz az embereimet?
- Sajnos nem tudom őket fogadni.
- Miért?
- Mert csak egy területen vagyok Önök részéről már csak elérhető.
- Hogyhogy?
- Már lezártam az Ég felé a csatlakozási tárgyalások összes fejezetét, egy kivételével. Ezen az egy területen lehet még Engem elérni.
- Az melyik?
- A nők és a párkapcsolat kérdése. Itt még jelentős különbségek vannak az álláspontokban.
- Mik ezek?
- Szerintem már ezt a fejezetet is lezárhatnám, azonban az Égnek ellenvéleménye van. Amíg az álláspontokat nem hozzuk közös nevezőre, addig még zajlanak az úgynevezett Próbák, ahol az is előfordulhat, hogy az Ég elfogadja az Én álláspontomat.
- Itt most nem a nőkről van szó!
- Tudom, ám csak úgy van értelme Számomra ennek, ha össze tudjuk fésülni a témákat.
- Hogyan?
- Mondjuk úgy, hogy a kedves lánya jöjjön, mert őt fogadni tudom.
- Mit akar vele csinálni?
- Szerintem szép sorban felállítom őket egymás mellé négykézláb a barátnőivel és hátulról mindet megdöngetem.
- Hogy merészeli?
- Ön kérdezte. Megjegyzem minden bizonnyal élvezni fogják a dolgot, ezért nem értem az Ön részéről ezt az erősen konzervatív álláspontot.
- Micsodaaaaa? Azonnal ...
- Erőmű telepítés indul!


- Ezt most miért kellett?
- Hálásak lesztek még ezért.
- Neked?
- Igen.
- Ezt kifejted?
- Nos épp egy erőműtelepítési programban veszek részt.
- Milyen erőművek ezek?
- Emberekre lehet telepíteni.
- Hogy?
- Olyan témával, amire hosszabb távon is kiakadnak.
- Hogy lesz ebből energia?
- Úgy, hogy a kiakadás témájában elkezdik termelni. Rárakunk egy konvertálómodult és már biztosítottuk úgy az energiát, hogy nem kerültök mástól függő helyzetbe. Ingyen energia jut mindenhova, ha jól van megválasztva a téma. Ezzel elkerülitek a kiszolgáltatottságot és a mástól függőséget.
- Ezt tetted a főnökkel is?
- Igen. Ahogy elnézem, hosszú távon biztosítottuk így a kellő energiamennyiséget, amire szükségetek lehet.
- Honnan?
- A semmiből! Ez a zéró pont energia lényege.