2017. július 5., szerda

Modern házasság




- Lesznek gyerekeink?
- Legyenek?
- Nem vagyok benne biztos. Nem lesz nagyobb a segged utána?
- Ha azt nézzük, lehet, hogy meghizok, maradnak az arányok.
- Még szerencse, hgy nincsenek nagy melleid. Még pár év és lengőtekézhetnénk velük.
- Majd tornázok és nem lesz baj. Bár ha belegondolok, hogy mekkora macerával és fájdalommal jár, kétségeim lesznek.
- Na akkor lesznek gyerekek?
- Mi lesz, ha megszületnek? Mindenképp kell egy dada, később meg baby-sitter. Annyira azért nem érek rá, hogy állandóan ott legyek.
- Van egy jó ötetem. Továbbgondoltam és racionalizáltam. Szerintem inkább béreljünk gyerekeket.
- Mekkora vagy! Igy nem kell dada sem. Sőt, csak akkor lesznek gyerekeink, ha ráérünk erre és kedvünk is lesz hozzá. Hogy ez nekem nem jutott eszembe...
- Meg a segged is megmarad.
- Éjjel se fog sirni senki és csak akkor lesznek ott, ha kedvünk lesz hozzájuk. Kezdek kedvet kapni a házassághoz.
- Ha elhatározásra jutsz, te lehetsz a harmadik feleségem.
- Hogy?
- Közben én még tovább gondoltam és tovább racionalizáltam arra jutva, mi lesz, ha elkezdesz hisztizni. Ha nem vagy monopolhelyzetben, jobb eséllyel maradsz ilyen laza.