2017. július 5., szerda

Mirror America: A felfedező



- Üdvözlöm újra körünkben. Milyen okok játszódtak közbe abban, hogy új pályára lép és felfedező lesz?
- Megérintett a történelem szele.
- Hogyan?
- Rájöttem, hogy a nagy nyugati felfedezők nyomdokaiba kell lépnem.
- Hol?
- Itt a Földön.
- Már ne haragudjon, de ezen a bolygón már minden fel van fedezve.
- Ez a tény a nyugati felfedezőket se nagyon zavarta. Engem se fog.
- Ezt kifejtené?
- Amikor ezek a felfedezők valahol kikötöttek, már éltek ott emberek. Vagyis a hely már fel volt fedezve. Mindennek volt saját neve és ismert volt a helyiek körében. A nyugati felfedezők azonban mindennek új nevet adtak, többségüknek persze olyat, ami már otthon is volt. Aztán gondolom azért, nehogy értelmezési nehézségek támadjanak a különböző elnevezések miatt, gondoskodtak arról, hogy csak azok az emberek maradjanak életben, akik az új neveket használták. Én nem biztos, hogy eddig elmegyek.
- Mit akar felfedezni?
- Gondoltam, előbb-utóbb fel tudom fedezni Amerikát, azaz Buciföldet az új neve szerint. Most ezt tervezem.
- Miért Buciföld?
- Mert ilyen még nincs és Én igazán eredeti akarok lenni.
- Mi lesz a helyiekkel?
- Az őslakosokra gondol?
- Ööö, igen.
- Majd beleszoknak az új elnevezésekbe, mondom Én civilizált ember vagyok. A 30%-uk biztosan életben marad a gyarmatosítás után.
- Ön gyarmatosítani is szeretne?
- Azt nem Én fogom, Én csak felfedezek. Akik utánam jönnek, ők fogják megtenni.
- Mi van ha védekezni fognak?
- Igen, nehezebb dolgom is lesz, mert eddig minden felfedezővel barátságosak voltak a helyiek, sajnos nincs már módom arra, hogy erről őket is megkérdezzem. Biztosan okultak ebből a maiak, így arra számítok, hogy ellenségesek lesznek.
- Hol tervezi az első kapcsolatfelvételt a bennszülöttekkel?
- Cuncimókusban.
- Az hol van?
- Azt hiszem a helyiek nyelvén New York a neve, de eltelik száz év és elhiheti mindenki, ez a név feledésbe merül.
- Lesznek még más változások is?
- Igen, szörnyű vad és barbár népnek lesznek beállítva.
- Miért?
- A lelkiismeretem miatt. Szörnyű lenne még csak belegondolni is, ha fejlett lényekkel történne ilyesmi. Így viszont minden békés és utólag is igazolnak azok az emberek, akik csak az Én híreimből tudják meg az igazságot.
- Kell a felfedezéshez valamilyen képzettség?
- Utánanéztem ennek is. Kiderült, hogy nem. Ettől függetlenül azért képzem Magam.
- Hogy?
- Némileg elmélyültem a bennszülöttek nyelvében, hogy tudjak velük kommunikálni.
- Mikor hallhatunk Önről, amikor már a terepen lesz?
- Igen!