2017. július 5., szerda

Gépi világba csöppenés



- Azt mondtad, házasság lesz!
- Azt mondtam, ebben benne lehet a házasság lehetősége.
- Mégis mit jelentek Én neked?
- Most már egy koncot, ami a nyakamon van.
- Akár el is mehetek!
- Drágám, ez maga lenne az Égi Ajándék. De biztosan nincs ekkora szerencsém.
- Mégis miért voltál akkor Velem?
- Az elején jó volt a szex. Aztán rájöttem, ha Rádmosolygok, szívesen csinálsz meg szinte minden házimunkát. Tudod engem elkényeztettek és nem nagyon tudom a dolgokat a konyhában.
- És az érzelmek?
- Igen, azok viszont hullámzanak és sokszor gondoltam közben Másra. Talán ezért voltam veled ilyen sokáig.
- Akkor minden, amit mondtál a szerelemről, érzésekr...
- Meg is kaptam rá Magamtól az Oscar-díjat, Drágám!
- Akkor te Engem kihasználtál!
- Élvezted Te is, nem?
- És mit kaptam ezért cserébe?
- No, csak nem Üzlet ez neked, Drágám?
- Még te beszélsz?!?
- Ha ez Üzlet, akkor most szólok, Te előre fizettél, de közben a Vállalkozás csődbement. Mindenki megy a maga útjára!
- Ezt nem teheted Velem!
- Pedig már megtettem. Márpedig ha az esemény megtörténik, az a Tény, nem?
- De hát...
- De háttal csak akkor kezdünk mondatot, ha olyan új információ ér minket, ami sorsdöntő, de mi nem tudtuk. Kivétel egyes nyelvtani eseteket, de azok magyarázhatók.